Латвія заборонила транслювати 7 пропагандистських телеканалів групи Russia Today

Латвійська Національна рада з електронних ЗМІ (NEPLP) заборонила трансляцію на території країни семи пропагандистських телеканалів російської державної групи RT (Russia Today). Рішення ухвалили, керуючись списком санкцій Євросоюзу.

Про це йдеться на сайті NEPLP, пише “Громадське”.

Там зазначили, що після санкцій, введених Радою ЄС, ці сім телеканалів латвійські органи безпеки вважають найбільш впливовими російськими пропагандистськими каналами у Європі.

Так, в Латвії заборонили телеканали RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary та RT TV. Вони перебувають під фактичним контролем, керівництвом і одноосібним управлінням російського пропагандиста та ведучого Дмитра Кисельова, який є в санкційних списках ЄС, виступав за підрив територіальної цілісності, суверенітету і незалежності України. Телеканали зареєстровані в Росії і Великій Британії.

У NEPLP вказують, що RT поширює узгоджений з офіційною позицією Кремля зміст, а Латвію намагається показати «не спроможною державою».

Зазначається, що заборона діятиме, поки Кисельов залишатиметься у списку санкцій ЄС.

RT створили у 2005 році у Росії. Це телевізійна багатомовна компанія, орієнтована на закордонну аудиторію. ЇЇ фінансує уряд РФ.

RT, RT HD, RT TV виходять в етер англійською, RT Arabic — арабською, RT Spanish TV — іспанською, RT Documentary HD і RT Documentary — російською та англійською.)

Раніше ІНФОРМАТОР писав, що британський медіарегулятора оштрафував російський телеканал RT за порушення стандартів об’єктивності.
загрузка...

Реклама