Один з провайдерів відмовився транслювати “телеканали Медведчука” та Мураєва

0
818

Український ліцензований ОТТ-провайдер інтернет-телебачення за кордон Mediacast.TV відмовився з 18 липня від співпраці з каналами, що входять до медіахолдингу “Новини” (“112 Україна”, ZIK, NewsOne), а також Максі-ТВ.

Про це повідомляється на офіційній сторінці компанії у фейсбук.

Як зауважують в компанії, рішення було прийняте через проросійську спрямованість контенту цих телеканалів.

“З 18.07.2019 сервіс Mediacast.TV припиняє мовлення антиукраїнських каналів: 112 Україна, ZIK, Максі-ТВ. Протягом останніх пів року ці канали змінили власників та політику мовлення в цілому. … Вказані канали були кілька разів позапланово ревізовані Національною радою на предмет розпалювання міжнаціональної ворожнечі, пропаганди держави-агресора та її органів, розповсюдження необ’єктивної інформації, самовільного внесення змін до програмної концепції. … Відмова від проросійських каналів – це наш спосіб боротьби за очищення інформаційного простору українців у всьому світі!”, – йдеться у повідомленні.

Раніше стало відомо, що Нацрада позапланово перевірить канал Мураєва “Наш”.