Російський “Первый канал” зловили на брехні понад 500 разів, – EUvsDisinfo

Російський телевізійний “Первый канал” традиційно є одним з головних постачальників кремлівської дезінформації. Протягом останніх кількох років цей пропагандистський ресурс не менше 500 разів був викритий у брехні, яка була спрямована на розпалювання ненависті та дезорієнтацію аудиторії.

Про це у понеділок, 4 листопада, пише європейське видання EUvsDisinfo, яке виходить під егідою Європейської служби зовнішніх дій та спеціалізується на викритті дезінформації та захисті від неї громадян ЄС.

“Хоча “Первый” є одним з медіа, які перебувають під прямим контролем Кремля, цей телевізійний канал, за інформацією російської газети “Ведомости”, має серйозні фінансові проблеми, що можуть бути пов’язані із суттєвим падінням рейтингу. Останні опитування свідчать, що довіра російської аудиторії до каналу впала з 53 відсотків у травні 2015 року до 33 відсотків у серпні 2019 року. Ймовірно, аудиторія каналу відчуває певну втому від дезінформації, яку він поширює, і для такої втоми є своя причина”, – зазначає видання.

Видання нагадує про найбільш кричущі випадки дезінформації та брехні, які поширені російським “1 каналом”.

Саме його авторству належить класичний приклад дезінформації про конфлікт в Україні, коли у 2014 році канал поширив інформацію про випадок з “розп’ятим хлопчиком”, якого ніколи не було насправді.

Нагадаємо, народний депутат Євген Шевченко від партії “Слуга народу”, який переміг на 76-му окрузі в Запоріжжі, брав участь в прямому ефірі російської програми “Велика гра”, яка виходить на пропагандистському Першому каналі.

загрузка...
Загрузка...

Реклама

загрузка...

Поширюйте матеріал

Загрузка...

Реклама