Втручання президента заборонено законом, – на “Суспільному” відповіли Офісу президента

Громадський мовник – телеканал UA:Перший відповів на звинувачення Офісу президента в поширенні в ефірі інформації, що не відповідає дійсності.

Позиція “UA:Першого” оприлюднена на сайті телекомпанії.

“Суспільний мовник дякує за рекомендацію і, користуючись нагодою, нагадує Офісу Президента, що згідно зі статтею 3 Закону України “Про Суспільне телебачення і радіомовлення України” забороняється втручання державних органів та органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, а також недержавних організацій у діяльність НСТУ з метою встановлення цензури, попереднього контролю та незаконного впливу на зміст інформації, що поширюється Суспільним телебаченням і радіомовленням України”, — сказано в заяві.

На каналі нагадали, що програма “Схеми: корупція в деталях” виробляється колективом журналістів “Радіо Свобода” та транслюється в ефірі суспільного телеканалу на договірних умовах.І підкреслили, що телеканал ніколи не мав підстав сумніватися в професіоналізмі журналістів, що випускають програму “Схеми: корупція в деталях”.

“З огляду на сказане вище Суспільний мовник підтримує намір Офісу Президента позиватися до суду з метою спростування інформації, якщо вона справді виявиться такою, що не відповідає дійсності. Переконані, що саме такий спосіб вирішення конфліктів є найбільш прийнятним у демократичному суспільстві”, — додали на “Суспільному”.

Нагадаємо, “Схеми” озвучили позицію щодо розслідування про можливу зустріч Зеленського з Патрушевим Омані.

загрузка...

Реклама

загрузка...

Поширюйте матеріал

Реклама